Sunday, July 20, 2008

PERSIAPAN TERAKHIR MENJELANG PENILAIAN OLEH BAHAGIAN BBT KPM







Lawatan penilaian oleh bahagian BBT KPM akan diadakan pada 23 Julai nanti. Oleh itu, persiapan terakhir menjelang lawatan tersebut giat dijalankan. Doa kami semoga semuanya berjalan lancar. Terima kasih atas kerjasama semua guru terutama tuan Guru Besar, Guru-guru Penolaong Kanan, Guru-guru SPBT, Guru Kaunseling, semua guru, PIBG serta guru-guru pelatih yang ringan tangan membantu. Tak lupa kepada murid-murid Kelab SPBT yang begitu bersemangat membantu kami pari guru. Semoga pengorbanan kita tidak sia-sia. Terima kasih semua.







4 comments:

Sharifah said...

Doa sentiasa mengiringi segala usaha guru-guru dalam pertandingan bilik boss.Moga kita berjaya menjadi juara.Insyaallah!

ydp said...

Salam.
Moga segala usaha akan berhasil dengan kejayaan cemerlang.Terima kepada yang telah membantu.Doa kami agar berjaya diperingkat kebangsaan ..insyalahaa

GPK Kokurikulum said...

Melihat kesungguhan dan ketekunan rakan rakan guru untuk mengimpikan kejayaan di persada Kebangsaan, saya ingin mengucapkan syabas dan tahniah kepada ajk yang terlibat secara langsung,guru-guru,pibg dan murid murid yang ingin melihat kita tergolong dalam 'Top-Five' ke Peringkat akhir nanti. Doa & tawakkal mengiringi harapan kita..Amin.

Yus_penang said...

insyaalah..... kita telah berusaha dengan bersungguh-sungguh, sama2lah kita berdoa